Partners

Stichting Max Havelaar werkt op veel vlakken samen met verschillende organisaties.

Strategische partners

De Nationale Postcode Loterij werft fondsen voor organisaties die werken aan een rechtvaardige en groene wereld. De Nationale Postcode Loterij steunt twee campagnes van Stichting Max Havelaar: 'It Takes a Village to Protect a Child' en 'Coffee to Stay'.

Transparantie in één oogopslag: Het CBF-Erkenningspaspoort
Het CBF-Erkenningspaspoort toont op een eenduidige en neutrale wijze de belangrijkste informatie van een Erkend Goed Doel. Transparantie in één oogopslag dus. Het paspoort bevat zowel kwalitatieve informatie over de doelstelling en activiteiten van de organisatie als financiële kengetallen. Deze laatste zijn door het CBF gevalideerd. Via deze banner kun je ons CBF-Erkenningspaspoort bekijken.

Supporting partners

Axender is partner van Stichting Max Havelaar voor de huis aan huis verspreiding van de Fairtrade Week folder. Het partnerschap biedt Max Havelaar de mogelijkheid om de achtergrond van Fairtrade en de aanbiedingen op Fairtrade producten offline én online onder de aandacht te brengen van miljoenen consumenten.

International Horizons ondersteunt Stichting Max Havelaar bij haar controle en certificatie taken. Dankzij de Eggsfiles software is de kwaliteit en effectiviteit van dit proces sterk verbeterd.

Q&A Research & Consultancy Q&A is de retailpartner voor kennis, onderzoek, advies en opleiding. Het onderzoeksbureau is de vaste sponsorpartner van Stichting Max Havelaar voor het jaarlijkse consumentenonderzoek.